Η σημασία της αποτελεσματικής οργάνωσης και διοίκησης σχολικών μονάδων αλλά και των εκπαιδευτικών συστημάτων έχει πολλαπλασιαστεί κατά τα τελευταία 25-30 χρόνια. Σε μια εποχή όπου οι κοινωνικές, πολιτικές και οικονομικές αλλαγές είναι συνεχείς  και ραγδαίες και ταυτόχρονα οι απαιτήσεις για παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης μεγαλύτερες από ποτέ, η ανάγκη για προετοιμασία κατάλληλων διοικητικών στελεχών έχει φτάσει στο υψηλότερο της σημείο. Η αναγνώριση της σημασίας της αποτελεσματικής σχολικής ηγεσίας είναι πλέον καθολική από ερευνητές, ακαδημαϊκούς, εκπαιδευτικούς και γονείς. Πρόσφατα ερευνητικά αποτελέσματα στο εξωτερικό καταδεικνύουν πως η ηγεσία σχολικής μονάδας είναι ο δεύτερος σχολικός παράγοντας σε θετική επίδραση στα αποτελέσματα μαθητών.

Ο σχολικός ηγέτης του σήμερα δεν μπορεί να αντεπεξέλθει με επιτυχία στο δύσκολο έργο του χωρίς την κατάλληλη προετοιμασία. Χρήσιμη μεν η επαγγελματική εμπειρία αλλά εξίσου χρήσιμη είναι και η θεωρητική/επιστημονική κατάρτιση. Το εξ’αποστάσεως μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην Διοίκηση Σχολικών Μονάδων έχει ως στόχο να βοηθήσει τους τωρινούς αλλά και μελλοντικούς σχολικούς ηγέτες στην προσπάθεια τους για αποτελεσματική διοίκηση σχολείου. Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο ώστε να εξοπλίσει τους φοιτητές με ένα ευρύ φάσμα γνώσεων και δεξιοτήτων όσον αφορά τη θεωρία και την πρακτική της εκπαιδευτικής διοίκησης και της εκπαιδευτικής ηγεσίας.

***Η γλώσσα διδασκαλίας είναι η Ελληνική.***

To Πανεπιστήμιο

Το Πανεπιστήμιο FREDERICK ιδρύθηκε το 2007 και λειτουργεί σύμφωνα με τη νομοθεσία των ιδιωτικών Πανεπιστημίων. Τα προγράμματα σπουδών αξιολογούνται και εγκρίνονται από την επιτροπή αξιολόγησης Ιδιωτικών Πανεπιστημίων η οποία έχει την γενική εποπτεία της λειτουργίας του Πανεπιστημίου.Είναι το μοναδικό πανεπιστήμιο της Κύπρου με έξι αναγνωρισμένες (6) σχολές. Όλα τα προγράμματα του Πανεπιστημίου είναι πλήρως αναγνωρισμένα από όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το Πανεπιστήμιο FREDERICK αναγνωρίστηκε από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ως ισότιμο προς τα ελληνικά ΑΕΙ, το 2011.

Στόχοι

Αναμένεται ότι με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι απόφοιτοι θα είναι σε θέση να:

  • Έχουν αποκτήσουν ένα στερεό υπόβαθρο στην θεωρία αλλά και την πρακτική της εκπαιδευτικής διοίκησης και εκπαιδευτικής ηγεσίας
  • Ερμηνεύουν και να εξηγούν την δράση και λειτουργία των σχολικών μονάδων
  • Κατανοούν τις διαδικασίες μάθησης και διδασκαλίας ώστε να διαμορφώνουν τις κατάλληλες συνθήκες εργασίας για το προσωπικό και τους μαθητές
  • Αναλύουν τις αρχές της κουλτούρας του σχολείου και να λαμβάνουν τις σωστές αποφάσεις για εισαγωγή, ανάπτυξη και διατήρηση κουλτούρας
  • Γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά της ποιοτικής ομαδικής εργασίας και να οργανώνουν αποτελεσματικές κοινότητες μάθησης για τους εκπαιδευτικούς
  • Κατανοούν τις χρήσεις της τεχνολογίας στην ηγεσία
  • Δουλεύουν αποτελεσματικά με εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές για την επίτευξη όσο το δυνατόν καλύτερων αποτελεσμάτων
  • Χρησιμοποιούν την αξιολόγηση διδασκαλίας και διδακτικού έργου ως αποτελεσματικό εργαλείο ηγεσίας.
  • Επιλέγουν και να εφαρμόζουν ηγετικά και διοικητικά στυλ και πρακτικές αποτελεσματικής ηγεσίας ανάλογα με την κατάσταση
  • Αναλύουν και να αξιολογούν την έρευνα για την διοίκηση και ηγεσία
  • Αναλύουν και να αξιολογούν εκπαιδευτικές πολιτικές όσον αφορά τη σημασία και τις προεκτάσεις που έχουν για το προσωπικό και την εκπαίδευση
  • Διαμορφώνουν το κατάλληλο σχολικό περιβάλλον για όλους τους μαθητές
  • Βοηθούν στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών στα σχολεία.
  • Συγγράφουν επιστημονικές εργασίες που να είναι σε θέση να δημοσιευθούν σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά και να παρουσιαστούν σε τοπικά και διεθνή επιστημονικά συνέδρια.

Δομή

Κατηγορία Μαθημάτων ECTS
Υποχρεωτικά 30
Επιλεγόμενα 60
ΣΥΝΟΛΟ 90

Υποχρεωτικά

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 30 ECTS, παρακολουθώντας τα πιο κάτω υποχρεωτικά μαθήματα:

No.

Κωδικός

Όνομα

ECTS

1

DLEDA051

Θεωρίες και Αρχές Εκπαιδευτικής Διοίκησης Ηγεσίας

10

2

DLEDA052

Αξιολόγηση και Διασφάλιση Ποιότητας στην Εκπαίδευση

10

3

DLEDA053

Εκπαιδευτική Έρευνα

10

Επιλεγόμενα

Ο φοιτητής επιλέγει 2 από τις 3 ενότητες μαθημάτων. Επιλέγει για παρακολούθηση 3 μαθήματα σε κάθε μία από τις δύο ενότητες μαθημάτων που έχει επιλέξει.

Νo.

Κωδικός

Όνομα

ECTS

Ενότητα Μαθημάτων 1 - Διοίκηση, Εκπαίδευση και Πολιτική

1

DLEDA101

Εκπαίδευση Ηγεσία και Τεχνολογία

10

2

DLEDA102

Αποτελεσματική Ηγεσία και Μάθηση

10

3

DLEDA103

Ζητήματα Εκπαιδευτικής Πολιτικής

10

4

DLEDA104

Διοίκηση και Ενιαία Εκπαίδευση

10

Ενότητα Μαθημάτων 2 - Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού

5

DLEDA201

Διοίκηση και Λήψη Αποφάσεων

10

6

DLEDA202

Διαχείριση και Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού

10

7

DLEDA203

Οργανωσιακή Συμπεριφορά

10

8

DLEDA204

Ηγεσία Ομάδων στην Εκπαίδευση

10

Ενότητα Μαθημάτων 3 - Μεταπτυχιακή διατριβή

9

DLEDA301

Μεταπτυχιακή Διατριβή I

10

10

DLEDA302

Μεταπτυχιακή Διατριβή II

10

   

Μάθημα από Ενότητα Μαθημάτων 1,2 ή 3

10

Διαδικασία εγγραφής

Α) Κριτήρια Εισδοχής Απαιτούμενα δικαιολογητικά:

  • Επίσημα επικυρωμένα πιστοποιητικά ακαδημαϊκών προσόντων (πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ ή πανεπιστημιακός τίτλος εξωτερικού αναγνωρισμένος από ΔΟΑΤΑΠ, με αναλυτική βαθμολογία).
  • Επικυρωμένο Απολυτήριο Λυκείου.
  • Επικυρωμένο Αντίγραφο Ταυτότητας.
  • Δύο (2) φωτογραφίες ταυτότητας.
  • Μία (1) συστατική επιστολή (Πρότυπο)
  • Έκθεση ερευνητικών ενδιαφερόντων (Οδηγίες)
  • Συμπληρωμένη αίτηση.

Β) Προεγγραφή

  • Ο/Η ενδιαφερόμενος συμπληρώνει την αίτηση και επισυνάπτει τα απαραίτητα δικαιολογητικά και τα παραδίδει στο πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο bitLab.
  • To bitLab αναλαμβάνει την διαδικασία προεγγραφής του ενδιαφερόμενου με τον έλεγχο και την αποστολή των δικαιολογητικών στο Πανεπιστήμιο.
  • Το πανεπιστήμιο αξιολογεί την αίτηση και αποστέλλει αποδοχή ή μη της αίτησης εγγραφής.

Γ) Εγγραφή

Σε περίπτωση που το πανεπιστήμιο αποδεχτεί το φοιτητή αυτός καλείται να πραγματοποιήσει την κατάθεση της 1ης δόσης (Προκαταβολή) των διδάκτρων. Ακολούθως στο φοιτητή αποστέλλονται όλα τα σχετικά στοιχεία και πληροφορίες για να ξεκινήσει η φοίτηση.

 

Σας ενδιαφέρουν...

1η θέση κατέλαβε το bitLab στον τελικό της Ολυμπιάδας

Τετάρτη, 18 Ιουλίου 2018

Την 1η θέση κέρδισαν οι ομάδες του bitLab, στον τελικό της Ολυμπιάδας Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO 2018,

Επιτυχία το FLL Jr Expo στην Καλαμάτα!!!

Σάββατο, 30 Ιουνίου 2018

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 2ος διαγωνισμός εκπαιδευτικής ρομποτικής First Lego  League Junior Expo που διοργανώθηκε από την bitLab πληροφορική σε συνεργασία με την eduACT που διεξήχθη στο Πνευματικό Κέντρο Καλαμάτας την Κυριακή 24 Ιουνίου.

Διαγωνισμός Ρομποτικής για παιδιά 6 έως 9 ετών

Σάββατο, 16 Ιουνίου 2018

Η bitLab Πληροφορική διοργανώνει για 2η συνεχόμενη χρονιά στην Καλαμάτα τον διαγωνισμό Έρευνας, Καινοτομίας και Ρομποτικής First Lego League Junior για παιδιά ηλικίας 6 – 9 ετών.

Στην Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής η bitbot3

Τετάρτη, 08 Νοεμβρίου 2017

Λίγες ημέρες έμειναν πριν την έναρξη της Ολυμπιάδας Εκπαιδευτικής Ρομποτικής. Η bitbot3 έτοιμη για αναχώρηση!