Το Pegasus Dry Clean ERP αποτελεί τη 1η Ελληνική Εξειδικευμένη εφαρμογή που απευθύνεται στα Στεγνοκαθαριστήρια -  Ταπητοκαθαριστήρια.  Αναπτύχθηκε έπειτα από λεπτομερή αποτύπωση των καθημερινών εργασιών που πραγματοποιεί μία τέτοια επιχείρηση και κατέχει πλέον τα πρωτεία στη προτίμηση των επαγγελματικών του κλάδου.  Έχει εξαιρετικό reference ενεργών εγκαταστάσεων  που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα από συνοικιακά καταστήματα μέχρι αλυσίδες με πλήθος υποκαταστημάτων.  Η επιτυχία του βασίζεται σε δύο βασικούς άξονες: Απλό σχεδιασμό για την άμεση εξυπηρέτηση του τελικού πελάτη σε χρόνο μηδέν - Παρακολούθηση όλων των εργασιών μέσα από μία Ενιαία εφαρμογή με ταυτόχρονη εμπορική & λογιστική διαχείριση.  

 Σε ποιους απευθύνεται

Το Pegasus Dry Clean ERP απευθύνεται σε κάθε Επιχείρηση Καθαρισμού & Φύλαξης Ρούχων/Ταπήτων που επιδιώκει να προσφέρει υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση στο πελατολόγιό της ενώ ταυτόχρονα επιδιώκει την άρτια οργάνωση σε όλα τα επίπεδα. 

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας - Κανένας περιορισμός στους Χρήστες - Multi-user Άδεια Χρήσης
  • Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο h/w - Ελάχιστη απαίτηση 2gb Μνήμη σε pc/laptop
  • Ευέλικτη χρήση - Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης - Άμεση εκτέλεση όλων των λειτουργιών της Επιχείρησης με ελάχιστα κλικ 
  • User friendly οθόνη Reception ώστε η κάθε εργασία να εκτελείται με ένα κλικ - Παράδοση/Παραλαβή Ρούχων - Αυτόματη έκδοση απόδειξης παραλαβής - Διαχείριση Αλυσίδας  
  • Καταχώρηση όλων των υπηρεσιών με το πάτημα ενός κουμπιού (Καθαρισμός - Σιδέρωμα - Επιδιόρθωση) - Σωστή εξυπηρέτηση του τελικού πελάτη
  • Εκτύπωση ετικετών barcode και στο δικό σας εκτυπωτή -  Μαζική διαχείριση ρούχων βάσει του barcode 
  • Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι - Ειδικές τιμές/Συμβόλαια ανά πελάτη εφόσον συνεργάζεστε με Ξενοδοχεία, Νοσοκομεία κτλ  - Μαζική παραλαβή/παράδοση - Εκκρεμείς παραδόσεις - Προγραμματισμός Διανομής /Delivery - Δυνατότητα Geodata για άμεση εύρεση στοιχείων διεύθυνσης απο το Google Maps και εμφάνιση επάνω σε χάρτη
  • Εμπορική Διαχείριση μέσα από το Pegasus ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησής ( Πελάτες - Συναλλασσόμενοι - Εξωτερικοί Συνεργάτες - Δαπάνες Επιχείρησης - Προγραμματισμός Εισπράξεων /  Πληρωμών -  Στατιστικά /  Αναφορές κτλ)
  • Module CRM για καμπάνιες προσφορών sms/email  - Δημιουργία νέου υποψήφιου πελατολογίου
  • Διασύνδεση Υποκαταστημάτων -  Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων
  • On-line αναβαθμίσεις  (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ - Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.)  - Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς

Επιπλέον Υλικό

 

Σας ενδιαφέρουν...

1η θέση κατέλαβε το bitLab στον τελικό της Ολυμπιάδας

Τετάρτη, 18 Ιουλίου 2018

Την 1η θέση κέρδισαν οι ομάδες του bitLab, στον τελικό της Ολυμπιάδας Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO 2018,

Επιτυχία το FLL Jr Expo στην Καλαμάτα!!!

Σάββατο, 30 Ιουνίου 2018

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 2ος διαγωνισμός εκπαιδευτικής ρομποτικής First Lego  League Junior Expo που διοργανώθηκε από την bitLab πληροφορική σε συνεργασία με την eduACT που διεξήχθη στο Πνευματικό Κέντρο Καλαμάτας την Κυριακή 24 Ιουνίου.

Διαγωνισμός Ρομποτικής για παιδιά 6 έως 9 ετών

Σάββατο, 16 Ιουνίου 2018

Η bitLab Πληροφορική διοργανώνει για 2η συνεχόμενη χρονιά στην Καλαμάτα τον διαγωνισμό Έρευνας, Καινοτομίας και Ρομποτικής First Lego League Junior για παιδιά ηλικίας 6 – 9 ετών.

Στην Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής η bitbot3

Τετάρτη, 08 Νοεμβρίου 2017

Λίγες ημέρες έμειναν πριν την έναρξη της Ολυμπιάδας Εκπαιδευτικής Ρομποτικής. Η bitbot3 έτοιμη για αναχώρηση!