Το Pegasus Dry Clean ERP αποτελεί τη 1η Ελληνική Εξειδικευμένη εφαρμογή που απευθύνεται στα Στεγνοκαθαριστήρια -  Ταπητοκαθαριστήρια.  Αναπτύχθηκε έπειτα από λεπτομερή αποτύπωση των καθημερινών εργασιών που πραγματοποιεί μία τέτοια επιχείρηση και κατέχει πλέον τα πρωτεία στη προτίμηση των επαγγελματικών του κλάδου.  Έχει εξαιρετικό reference ενεργών εγκαταστάσεων  που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα από συνοικιακά καταστήματα μέχρι αλυσίδες με πλήθος υποκαταστημάτων.  Η επιτυχία του βασίζεται σε δύο βασικούς άξονες: Απλό σχεδιασμό για την άμεση εξυπηρέτηση του τελικού πελάτη σε χρόνο μηδέν - Παρακολούθηση όλων των εργασιών μέσα από μία Ενιαία εφαρμογή με ταυτόχρονη εμπορική & λογιστική διαχείριση.  

 Σε ποιους απευθύνεται

Το Pegasus Dry Clean ERP απευθύνεται σε κάθε Επιχείρηση Καθαρισμού & Φύλαξης Ρούχων/Ταπήτων που επιδιώκει να προσφέρει υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση στο πελατολόγιό της ενώ ταυτόχρονα επιδιώκει την άρτια οργάνωση σε όλα τα επίπεδα. 

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας - Κανένας περιορισμός στους Χρήστες - Multi-user Άδεια Χρήσης
  • Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο h/w - Ελάχιστη απαίτηση 2gb Μνήμη σε pc/laptop
  • Ευέλικτη χρήση - Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης - Άμεση εκτέλεση όλων των λειτουργιών της Επιχείρησης με ελάχιστα κλικ 
  • User friendly οθόνη Reception ώστε η κάθε εργασία να εκτελείται με ένα κλικ - Παράδοση/Παραλαβή Ρούχων - Αυτόματη έκδοση απόδειξης παραλαβής - Διαχείριση Αλυσίδας  
  • Καταχώρηση όλων των υπηρεσιών με το πάτημα ενός κουμπιού (Καθαρισμός - Σιδέρωμα - Επιδιόρθωση) - Σωστή εξυπηρέτηση του τελικού πελάτη
  • Εκτύπωση ετικετών barcode και στο δικό σας εκτυπωτή -  Μαζική διαχείριση ρούχων βάσει του barcode 
  • Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι - Ειδικές τιμές/Συμβόλαια ανά πελάτη εφόσον συνεργάζεστε με Ξενοδοχεία, Νοσοκομεία κτλ  - Μαζική παραλαβή/παράδοση - Εκκρεμείς παραδόσεις - Προγραμματισμός Διανομής /Delivery - Δυνατότητα Geodata για άμεση εύρεση στοιχείων διεύθυνσης απο το Google Maps και εμφάνιση επάνω σε χάρτη
  • Εμπορική Διαχείριση μέσα από το Pegasus ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησής ( Πελάτες - Συναλλασσόμενοι - Εξωτερικοί Συνεργάτες - Δαπάνες Επιχείρησης - Προγραμματισμός Εισπράξεων /  Πληρωμών -  Στατιστικά /  Αναφορές κτλ)
  • Module CRM για καμπάνιες προσφορών sms/email  - Δημιουργία νέου υποψήφιου πελατολογίου
  • Διασύνδεση Υποκαταστημάτων -  Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων
  • On-line αναβαθμίσεις  (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ - Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.)  - Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς

Επιπλέον Υλικό

 

Σας ενδιαφέρουν...

Επιτέλους! Επιστροφή

Τρίτη, 12 Μαΐου 2020

Κατόπιν σχετικής υπουργικής απόφασης, ξεκινάμε πάλι τη δια ζώσης λειτουργία μας στις 18/05/2020. Τα μαθήματα εξ αποστάσεως θα συνεχιστούν κανονικά καθώς θα υπάρχει και η δυνατότητα φυσικής παρουσίας στο χώρο του κέντρου.

Επιδότηση 600€ - Voucher Επιστημόνων

Κυριακή, 05 Απριλίου 2020

Επιδότηση 600 ευρώ

Μένουμε σπίτι και συνεχίζουμε εξ αποστάσεως

Παρασκευή, 20 Μαρτίου 2020

Μετά και την τελευταία παράταση της αναστολής λειτουργίας όλων των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων έως τις 10/04/2020, μένουμε σπίτι αλλά συνεχίζουμε κανονικά με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση!

COVID-19

Δευτέρα, 09 Μαρτίου 2020

Ο νέος κορωνοϊός Covid-19 ανιχνεύθηκε πρώτη φορά το Δεκέμβριο του 2019 στην περιοχή Γιουχάν της Κίνας και αποτελεί ένα νέο στέλεχος κορωνοϊού που μέχρι τότε δεν είχε απομονωθεί στον άνθρωπο.