Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Ειδική Εκπαίδευση στοχεύει στην παροχή γνώσεων και δεξιοτήτων, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, οι οποίες είναι απαραίτητες για την εκπαίδευση και υποστήριξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα γενικά και τα ειδικά σχολεία. Στοχεύει στην παροχή γνώσεων, στην ευαισθητοποίηση, και στην εκπαίδευση πτυχιούχων Παιδαγωγικών και άλλων Πανεπιστημιακών Τμημάτων σε θέματα Ειδικής Ενταξιακής Εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα αυτό θα παρέχει επιστημονική ενημέρωση όσον αφορά τον εντοπισμό, την αξιολόγηση αλλά και την αντιμετώπιση παιδιών με ειδικές ανάγκες μέσα στο γενικό σχολείο (γενική τάξη, ειδική μονάδα, ή εξατομικευμένη ειδική εκπαίδευση) αλλά και σε άλλους χώρους παροχής ειδικής εκπαίδευσης. Το παρόν Πρόγραμμα θα δώσει επίσης την ευκαιρία για την διεξαγωγή ερευνητικών έργων σε ένα τομέα στον οποίο δεν έχουν διεξαχθεί πολλές έρευνες μέχρι σήμερα, τουλάχιστον στον Κυπριακό χώρο.

***Η γλώσσα διδασκαλίας είναι η Ελληνική.***

To Πανεπιστήμιο

Το Πανεπιστήμιο FREDERICK ιδρύθηκε το 2007 και λειτουργεί σύμφωνα με τη νομοθεσία των ιδιωτικών Πανεπιστημίων. Τα προγράμματα σπουδών αξιολογούνται και εγκρίνονται από την επιτροπή αξιολόγησης Ιδιωτικών Πανεπιστημίων η οποία έχει την γενική εποπτεία της λειτουργίας του Πανεπιστημίου.Είναι το μοναδικό πανεπιστήμιο της Κύπρου με έξι αναγνωρισμένες (6) σχολές. Όλα τα προγράμματα του Πανεπιστημίου είναι πλήρως αναγνωρισμένα από όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το Πανεπιστήμιο FREDERICK αναγνωρίστηκε από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ως ισότιμο προς τα ελληνικά ΑΕΙ, το 2011.

Στόχοι

Με την επιτυχή συμπλήρωση του προγράμματος οι φοιτητές / - τριες αναμένεται να γνωρίζουν και να βλέπουν με κριτικό πνεύμα το σύνολο των θεμάτων που αφορούν την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα αναμένεται:

  • να γνωρίζουν θέματα που αφορούν: τον εννοιολογικό προσδιορισμό της ενιαίας και ενταξιακής εκπαίδευσης, διαφορετικά μοντέλα προσέγγισης της αναπηρίας, την ιστορική και θεσμική εξέλιξη της ειδικής αγωγής και του αιτήματος για ενταξιακή εκπαίδευση,  καθώς και ζητήματα που αφορούν την εκπαιδευτική πράξη, όπως οι δομές και λειτουργίες του ειδικού και ενταξιακού σχολείου και η διαφοροποιημένη προσέγγιση στη διδασκαλία.
  • να κατανοούν και να ενσωματώνουν βασικές έννοιες της ΠΕ και εναλλακτικά μοντέλα στη διαχείριση δύσκολων περιπτώσεων/μαθητών με Ειδικές εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ).
  • να κατανοούν θεωρητικά τα μοντέλα αλλά και να κάνουν κριτική ανάλυση των διαφόρων μεθόδων και ψυχοπαιδαγωγικών τεχνικών που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο της τάξης για την προαγωγή της ένταξης των μαθητών με ιδιαίτερες δυσκολίες.
  • να έχουν μία διαφορετική αντίληψη για το σχολικό πλαίσιο, και να μπορούν να συνεργάζονται με άλλους ειδικούς και γονείς σε μία πάντοτε ενταξιακή υποστηρικτική προοπτική των μαθητών με ΕΕΑ.
  • να κατανοούν τις βασικές αρχές οι οποίες διέπουν την ανάπτυξη του ατόμου στους βασικούς τομείς κατά τη διάρκεια της βρεφικής, νηπιακής, σχολικής και εφηβικής ηλικίας και να γνωρίσουν την τυπική πορεία της ανάπτυξης σε αυτούς τους τομείς. Επίσης, να κατανοούν την αλληλεπίδραση μεταξύ γενετικών και περιβαλλοντικών παραγόντων κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης. 
  • να γνωρίζουν τις πιθανές αποκλίσεις από την τυπική πορεία της ανάπτυξης, με ειδικότερους στόχους την εξοικείωσή τους με βασικά θέματα της ψυχοπαθολογίας του παιδιού και του εφήβου, την ευαισθητοποίησή τους ως προς τους ειδικούς τρόπους προσέγγισης που απαιτούνται στις περιπτώσεις των παιδιών και των εφήβων με αναπτυξιακά προβλήματα και την επαφή τους με τις βασικές θεραπευτικές μεθόδους για την αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών.
  • να κατανοούν και να διενεργούν με ευαισθησία και επιτυχία μεθόδους αξιολόγησης, με σκοπό την αναγνώριση των ειδικών αναγκών και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών, μέσα σε ένα περιβάλλον ένταξης όλων των παιδιών.
  • να γνωρίζουν ποικίλες μορφές ειδικών αναγκών, τους αιτιολογικούς παράγοντες, τα διαγνωστικά κριτήρια και τα χαρακτηριστικά των πιο συχνών διαταραχών/δυσκολιών/αναπηριών.
  • να κατανοούν βασικές μεθόδους σχεδιασμού, διεξαγωγής και κριτικής ανάλυσης της έρευνας και ειδικότερα της εκπαιδευτικής έρευνας σε θέματα Ειδικής και Ενιαίας Εκπαίδευσης.
  • να είναι σε θέση να σχεδιάζουν και να αναπτύσσουν είτε ποιοτική είτε ποσοτική έρευνα.

Δομή

Κατηγορία ΜαθημάτωνECTS
Υποχρεωτικά 70
Επιλεγόμενα 20
TOTAL 90

 Υποχρεωτικά

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 70 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:

No.ΚωδικόςΌνομαECTS
1 DLSPE501 Σύγχρονες τάσεις στην Ειδική και Ενιαία Εκπαίδευση: Θεωρία και Έρευνα 10
2 DLSPE502 Μέθοδοι και στρατηγικές διδασκαλίας στην ειδική και ενιαία εκπαίδευση 10
3 DLSPE503 Μεθοδολογία της Έρευνας 10
4 DLSPE504 Ετερότητα και Αντιρατσιστική Αγωγή 10
5 DLSPE505 Εξελικτική Ψυχολογία : Τυπική ανάπτυξη και αποκλίσεις 10
6 DLSPE506 Παιδιά με Ειδικές Ανάγκες: Κλινική Εικόνα 10
7 DLSPE507 Αξιολόγηση στην Ειδική Εκπαίδευση 10

Επιλεγόμενα

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 20 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:

No.ΚωδικόςΌνομαECTS
1 DLSPE508 Μουσική στην Ειδική Εκπαίδευση 10
2 DLSPE509 Η Τέχνη ως θεραπευτικό μέσο στην ειδική εκπαίδευση 10
3 DLSPE510 Παιδί με ειδικές ανάγκες, Ενήλικας με ειδικές ανάγκες: Από το σχολείο στην κοινωνία 10
4 DLSPE511  Μεταπτυχιακή Διατριβή 20

Διαδικασία εγγραφής

Α) Κριτήρια Εισδοχής Απαιτούμενα δικαιολογητικά:

  • Επίσημα επικυρωμένα πιστοποιητικά ακαδημαϊκών προσόντων (πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ ή πανεπιστημιακός τίτλος εξωτερικού αναγνωρισμένος από ΔΟΑΤΑΠ, με αναλυτική βαθμολογία).
  • Επικυρωμένο Απολυτήριο Λυκείου.
  • Επικυρωμένο Αντίγραφο Ταυτότητας.
  • Δύο (2) φωτογραφίες ταυτότητας.
  • Μία (1) συστατική επιστολή (Πρότυπο)
  • Έκθεση ερευνητικών ενδιαφερόντων (Οδηγίες)
  • Συμπληρωμένη αίτηση.

Β) Προεγγραφή

  • Ο/Η ενδιαφερόμενος συμπληρώνει την αίτηση και επισυνάπτει τα απαραίτητα δικαιολογητικά και τα παραδίδει στο πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο bitLab.
  • To bitLab αναλαμβάνει την διαδικασία προεγγραφής του ενδιαφερόμενου με τον έλεγχο και την αποστολή των δικαιολογητικών στο Πανεπιστήμιο.
  • Το πανεπιστήμιο αξιολογεί την αίτηση και αποστέλλει αποδοχή ή μη της αίτησης εγγραφής.

Γ) Εγγραφή

Σε περίπτωση που το πανεπιστήμιο αποδεχτεί το φοιτητή αυτός καλείται να πραγματοποιήσει την κατάθεση της 1ης δόσης (Προκαταβολή) των διδάκτρων. Ακολούθως στο φοιτητή αποστέλλονται όλα τα σχετικά στοιχεία και πληροφορίες για να ξεκινήσει η φοίτηση.

Φόρμα Επικοινωνίας

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Σας ενδιαφέρουν...

Διαγωνισμός Ρομποτικής για παιδιά 6 έως 9 ετών!!!

Κυριακή, 04 Ιουνίου 2017

Το bitLab είναι στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσει ότι θα διεξάγει το διαγωνισμό ρομποτικής FLL Junior Expo για πρώτη φορά στην Καλαμάτα. Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί στις 25 Ιουνίου για παιδιά 6 έως 9 ετών (1ης έως 4ης δημοτικού) στο Πνευματικό Κέντρο Καλαμάτας.

Σάρωσαν τα βραβεία στο F.L.L. Greece!!!

Τετάρτη, 15 Μαρτίου 2017

Σάρωσαν τα βραβεία στο διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, Έρευνας και Καινοτομίας FIRST LEGO LEAGUE GREECE που διεξήχθει στη Θεσσαλονίκη στις 10, 11 και 12 Μαρτίου, οι ομάδες της bitLab - Πληροφορική & Κέντρο Δια Βίου Μάθησης, bitbot1 - bitbot2 - bitbot3 ως οι μοναδικοί εκπρόσωποι της Μεσσηνίας ανάμεσα σε 98 ομάδες από όλη την Ελλάδα!

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Demo Day!

Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2016

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Σάββατο 25/06/2016, το Demo Day στο Πνευματικό Κέντρο Καλαμάτας. Ευχαριστούμε πολύ όλους για την προσέλευση!

Demo Day - Εκπαιδευτικής Ρομποτικής

Τρίτη, 21 Ιουνίου 2016

Η επιτυχία των εκθέσεων συνεχίζεται και στο Πνευματικό Κέντρο Καλαμάτας ως Demo Day! Επειδή εσείς το ζητήσατε, το Σάββατο στις 25/06/2016, από τις 10:00 - 14:00 & 18-21:00, στο Πνευματικό Κέντρο Καλαμάτας, οι μαθητές της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής του Κέντρου μας θα πραγματοποιήσουν Έκθεση των ρομπότ που κατασκεύασαν χρησιμοποιώντας τη πλατφόρμα ρομποτικής LEGO Mindstorms!