Ο σκοπός του προγράμματος είναι η δημιουργία στελεχών με ισχυρό υπόβαθρο στη διοίκηση επιχειρήσεων, που να είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του σύγχρονου οικονομικού περιβάλλοντος. Το πρόγραμμα ενισχύει τις δυνατότητες των συμμετεχόντων να οργανώσουν δική τους επιχείρηση ή να κάνουν καριέρα σε διευθυντικές θέσεις σε κορυφαίες επιχειρήσεις και οργανισμούς. Το πρόγραμμα παρέχει επίσης το αναγκαίο υπόβαθρο στους συμμετέχοντες που πρόκειται να ακολουθήσουν καριέρα σε διευθυντικές θέσεις στο δημόσιο τομέα. Επιπλέον, μέσω της συμμετοχής τους σε ερευνητικά προγράμματα, σεμινάρια από ειδικούς και με την προετοιμασία της διατριβής τους. Οι συμμετέχοντες είναι επίσης έτοιμοι να συμμετάσχουν στην έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊόντων στο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα αναμένεται να δημιουργήσουν μια ολοκληρωμένη κατανόηση σε μεταπτυχιακό επίπεδο στους τομείς των οικονομικών, χρηματοοικονομικής, λογιστικής, μάρκετινγκ και διοίκησης από καθηγητές με ειδίκευση στους τομείς αυτούς με διεθνώς αναγνωρισμένη έρευνα και δημοσιεύσεις. Ιδιαίτερα σημαντικό ότι, πέρα από την ανάπτυξη αναλυτικών δεξιοτήτων στους προαναφερθέντες τομείς, είναι η ανάπτυξη ηγετικών δυνατοτήτων και γνώσεων διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού. Οι φοιτητές θα εξοικειωθούν στη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών και μέσω της μελέτης πραγματικών περιπτώσεων (case studies) στην αντιμετώπιση πραγματικών οικονομικών καταστάσεων στη μελλοντική τους καριέρα. Το πρόγραμμα προετοιμάζει επίσης τους συμμετέχοντες να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση, λαμβάνοντας υπόψη τη βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη (sustainable growth) των κοινοτήτων τους.
***Η γλώσσα διδασκαλίας είναι η Ελληνική.***
To Πανεπιστήμιο
Το Πανεπιστήμιο FREDERICK ιδρύθηκε το 2007 και λειτουργεί σύμφωνα με τη νομοθεσία των ιδιωτικών Πανεπιστημίων. Τα προγράμματα σπουδών αξιολογούνται και εγκρίνονται από την επιτροπή αξιολόγησης Ιδιωτικών Πανεπιστημίων η οποία έχει την γενική εποπτεία της λειτουργίας του Πανεπιστημίου.Είναι το μοναδικό πανεπιστήμιο της Κύπρου με έξι αναγνωρισμένες (6) σχολές. Όλα τα προγράμματα του Πανεπιστημίου είναι πλήρως αναγνωρισμένα από όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το Πανεπιστήμιο FREDERICK αναγνωρίστηκε από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ως ισότιμο προς τα ελληνικά ΑΕΙ, το 2011.
Στόχοι
- Κατανοούν τις αρχές μικροοικονομικού και μακροοικονομικού περιβάλλοντος που λειτουργούν οι επιχειρήσεις και να βρίσκουν λύσεις για να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό.
- Αξιολογούν επενδύσεις και άλλες χρηματοδοτικές αποφάσεις.
- Δημιουργούν σχέδια μάρκετινγκ και τοποθέτησης νέων προϊόντων και υπηρεσίων στην αγορά.
- Αναπτύσσουν τις απαραίτητες διοικητικές και ηγετικές ικανότητες για να ηγούνται των επιχειρήσεών τους σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον.
- Εφαρμόζουν τις αρχές διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού με σκοπό την ενίσχυση της παραγωγικότητας του ανθρώπινου κεφαλαίου.
- Χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τις νέες τεχνολογίες στην ανάλυση των δεδομένων προγραμματισμού νέων επιχειρηματικών σχεδίων.
- Κατανοούν τις λογιστικές αρχές που χρησιμοποιούνται στο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Δομή
Core Modules
You must successfully complete 45 ECTS from the following list:
No. | Code | Name | ECTS |
---|---|---|---|
1 | DLMBA511 | MANAGERIAL ACCOUNTING | 5 |
2 | DLMBA512 | MANAGERIAL ECONOMICS | 5 |
3 | DLMBA513 | MARKETING PRINCIPLES | 5 |
4 | DLMBA514 | FINANCIAL MANAGEMENT | 5 |
5 | DLMBA515 | QUANTITATIVE METHODS | 5 |
6 | DLMBA516 | HRM & LEADERSHIP | 5 |
7 | DLMBA517 | STRATEGIC MANAGEMENT | 5 |
8 | DLMBA518 | PROJECT MANAGEMENT | 5 |
9 | DLMBA540 | GLOBAL BUSINESS ENVIRONMENT | 5 |
MBA Electives
You must successfully complete 15 ECTS from the following list:
No. | Code | Name | ECTS |
---|---|---|---|
1 | DLMBA522 | INNOVATION AND GROWTH | 5 |
2 | DLMBA524 | INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS | 5 |
3 | DLMBA525 | FUNDAMENTALS OF STRATEGIC MARKETING PLANNING | 5 |
4 | DLMBA528 | ENTREPRENEURSHIP | 5 |
5 | DLMBA531 | SUPPLY CHAIN MANAGEMENT | 5 |
6 | DLMBA532 | PROJECT TIME, COST AND RISK MANAGEMENT | 5 |
7 | DLMBA536 | MANAGING INNOVATION | 5 |
8 | DLMBA537 | INTERNATIONAL MARKETING | 5 |
9 | DLMBA538 | OPERATIONS MANAGEMENT | 5 |
Alternatively, you must successfully complete 15 ECTS from one of the following:
MBA Specializations
Innovation & Entrepreneurship Specialization | |||
No. | Code | Name | ECTS |
---|---|---|---|
1 | DLMBA522 | INNOVATION AND GROWTH | 5 |
2 | DLMBA528 | ENTREPRENEURSHIP | 5 |
3 | DLMBA536 | MANAGING INNOVATION | 5 |
Or
Strategic Marketing Specialization | |||
No. | Code | Name | ECTS |
---|---|---|---|
1 | DLMBA524 | INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS | 5 |
2 | DLMBA525 | FUNDAMENTALS OF STRATEGIC MARKETING PLANNING | 5 |
3 | DLMBA537 | INTERNATIONAL MARKETING | 5 |
Thesis Modules
You must successfully complete 30 ECTS from the following list:
No. | Code | Name | ECTS |
---|---|---|---|
1 | DLMBA510 | RESEARCH METHODS | 5 |
2 | DLMBA519 | FINAL MBA PROJECT | 25 |
Διαδικασία εγγραφής
Α) Κριτήρια Εισδοχής Απαιτούμενα δικαιολογητικά:
- Επίσημα επικυρωμένα πιστοποιητικά ακαδημαϊκών προσόντων (πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ ή πανεπιστημιακός τίτλος εξωτερικού αναγνωρισμένος από ΔΟΑΤΑΠ, με αναλυτική βαθμολογία).
- Επικυρωμένο Απολυτήριο Λυκείου.
- Επικυρωμένο Αντίγραφο Ταυτότητας.
- Δύο (2) φωτογραφίες ταυτότητας.
- Μία (1) συστατική επιστολή (Πρότυπο)
- Έκθεση ερευνητικών ενδιαφερόντων (Οδηγίες)
- Συμπληρωμένη αίτηση.
Β) Προεγγραφή
- Ο/Η ενδιαφερόμενος συμπληρώνει την αίτηση και επισυνάπτει τα απαραίτητα δικαιολογητικά και τα παραδίδει στο πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο bitLab.
- To bitLab αναλαμβάνει την διαδικασία προεγγραφής του ενδιαφερόμενου με τον έλεγχο και την αποστολή των δικαιολογητικών στο Πανεπιστήμιο.
- Το πανεπιστήμιο αξιολογεί την αίτηση και αποστέλλει αποδοχή ή μη της αίτησης εγγραφής.
Γ) Εγγραφή
Σε περίπτωση που το πανεπιστήμιο αποδεχτεί το φοιτητή αυτός καλείται να πραγματοποιήσει την κατάθεση της 1ης δόσης (Προκαταβολή) των διδάκτρων. Ακολούθως στο φοιτητή αποστέλλονται όλα τα σχετικά στοιχεία και πληροφορίες για να ξεκινήσει η φοίτηση.