Τι είναι το Administration Secretary Certificate;
Είναι πιστοποιητικό εξειδικευμένων δεξιοτήτων που οφείλει να κατέχει κάθε Γραμματέας Διοίκησης μιας επιχείρησης, βιομηχανίας, φορέα ή οργανισμού. Το εύρος των γνώσεων που καλύπτει το Administration Secretary Certificateείναι σχεδιασμένο ώστε να προσδίδει ένα μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους κατόχους του.
Σε ποιους απευθύνεται το Administration Secretary Certificate;
Το Administration Secretary Certificate ενδείκνυται για τη στοχευμένη αξιολόγηση:
- νεοεισερχομένων στο Γραμματειακό - Διοικητικό κλάδο,
- υφισταμένων Γραμματέων Διοίκησης σε επιχειρήσεις, οργανισμούς ή άλλους φορείς και
- ανέργων αποφοίτων τουλάχιστον σχολών Μαθητείας Ο.Α.Ε.Δ., κατόχων απολυτηρίου Γενικού ή Τεχνικού Λυκείου, ΙΕΚ, ΑΕΙ ,ΤΕΙ ή άλλου ισοδύναμου τίτλου σπουδών, οι οποίοι επιθυμούν να εργαστούν ως Γραμματείς Διοίκησης
Πληροφορίες για τις εξετάσεις
Για να συμμετέχει ένας υποψήφιος στις εξετάσεις θα πρέπει να απευθυνθεί στο πιστοποιημένο Εξεταστικό Κέντρο bitLab και να συμπληρώσει τη σχετική αίτηση συμμετοχής.
Εξεταζόμενες ενότητες:
Το Administration Secretary Certificate περιλαμβάνει τα ακόλουθα αντικείμενα:
- Γραμματειακή και Διοικητική Υποστήριξη
- Ελληνική Δακτυλογράφηση
- Αγγλική Δακτυλογράφηση
Για την κτήση του πιστοποιητικού απαιτείται η επιτυχής συμμετοχή του υποψηφίου σε όλα τα αντικείμενα.
Δηλώστε συμμετοχή/ρωτήστε για περισσότερες πληροφορίες, μέσω της φόρμας εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Για να ενημερωθείτε για περισσότερα προγράμματα Πληροφορικής κάντε κλίκ εδώ και για περισσότερα προγράμματα άλλων ειδικοτήτων κάντε κλίκ εδώ.